Du & din

Du&Din

Vad heter ni?
Louise & David
Hur träffades ni? på ett ovanligt sätt!
Hur länge har ni varit tillsammans? vi har varit tillsammans sen 18oktober
Är ni förlovade? nej, alldeles för nytt.. det kanske kommer med åren.
Bor ni ihop? jag bor typ hos honom
Har ni barn? Nej
Har båda körkort? Nej bara han
Isåfall, vem kör bäst? - jag iaf ;)
Kommer du ihåg er första kyss? ja, mys!
Vem sa "Jag älskar dig" först? han tror jag :)
Vem är äldst? David

-----------------

Vilka stjärntecken är ni? Oxe tror jag david är & jag är Lejon
Vem fyller först på året? David
Vem är längst? David
Vem sjunger bäst? vi båda är lika bra! haha
Håller ni i handen på stan? Klart!
Har ni haft sex? haha, om vi har
Kände ni varann innan ni blev ihop? Ja eller vi träffades och klickade liksom.
Vad har ni gemensamt? vi är rätt olika. därför vi passar så bra ihop.
Blev du kär i första ögonkastet? jaaaa
Har ni någon speciell låt? ja :) utan dina andetag
Har ni några "fri kort"? nej
Har ni stora framtidsplaner? nej men vi har ju drömmar!
Har ni gråtit i varandras armar? jag har i hans.
Har ni varit utomlands tillammans? nej men det kommer :)
Vilket är ert bästa minne? vårat bästa minne skapar vi med åren. allt är underbart!
Vem lagar bäst mat? vi lagar maten bäst tillsammans!
Vad gör ni en vanlig vardagskväll? myser och njuter av varann
Ger ni alltid varandra en puss när ni ses? jaa :)
Bodde ni långt ifrån varandra när ni träffades första gången? andra sidan av stan
Blir du lätt svartsjuk? ja :(
Brukar ni bråka? hm kan jag inte påstå!
Ringer eller SMS:ar ni mest? båda
Vilken är hans/hennes finaste kroppsdel? gillar allt jag ser och har hos honom! han är bäst.
Brukar nån av er prata i sömnen? jag har aldrig hört david prata, och vet inte om jag gör det heller :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0