God morgon =)

God morgon mina söta!

Vaknar med ett leende på läpparna, tills jag kollar ut igenom fönstret och upptäcker att det snöar och lite små storm, vilket gör mig lite depp. eftersom jag ska in på söder och göra lite saker.. Men så tänkte jag genast på mina närmsta, dom som går mig att må bra. och då blev jag genast mycket gladare :)

och nu är det helg också, veckorna går ju så fort! Men det gillar jag.. för då närmar vi oss våren/sommaren.. men då får de gå sakta igen :)

puss på er alla som läser mina grymt tråkiga inlägg. Och så önskar jag er Trevlig helg, för kommer nog inte bli så mycket skrivandes här under helgen, men det får ni ta =)

men håll ögonen öppna, för skriver nog igen ikväll, imorgon & söndag ändå ska ni se ;)

bjuder på en trött osminkad jag, för det har jag nog aldrig tidigare gjort. så här har ni!!

Kommentarer
Postat av: Alba

SV; Hihi visst gör det? :) Har du haft en bra fredag? :D

2011-02-04 @ 13:33:13
URL: http://albalauthers.blogg.se/
Postat av: Cicci

Tävlingen är avslutad! Gå in och kolla om DU har vunnit! ;)

2011-02-04 @ 14:09:16
URL: http://ciixx.blogg.se/
Postat av: Okej jag ska kolla om jag har vunnit, om jag har vunnit är jag bäst!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Okej jag ska kolla om jag har vunnit, om jag har vunnit är jag bäst!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

2011-02-04 @ 16:41:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0