7 timmar senare...

har precis gjort klart mitt cv som jag ska gå runt med här i stockholm på måndag, för att söka lite butiksjobb. så heja lollo nu kör vi. Om en timme börjar nya lets dance. såg att Andreas Weise skulle vara med i år, han passar nog bättre in där än vad han gjorde i idol. efter det ska jag gå och möta älsklingen från jobbet, så jag får mig en kvällsprommis. ska försöka mig på en genväg, så hoppas inte jag går vilse, då blir det en lång natt. haha!
i onsdags var jag och david hos isak tillsammans med Simone och drack lite vin, sen kom patrik förbi en sväng med. vilket var trevligt det också :) sen gjorde vi något sjukt, när vi skulle åka hem. vi åkte svart taxi. vilket jag aldrig någonsin mer tänker göra. Han kunde inte köra och han måste varit påverkad av något eftersom han körde ut på motsat fil, ut på en motorväg. trodde jag skulle dö när jag såg 2 billysen från bilen som körde mot oss.. tur att allt gick bra och att vi kom hem hela varefall!
imorgon är det lördag och då ska vi på fest, vilket jag tror kan bli kul. gillar hemmafester mer än krogen måste jag säga. krogen är överskattat! sen på söndag ska jag nog över till simone och ha lite söndagsmys. kan nog vara välbehöverligt efter morgondagen.. Nu ska jag gå ner och se vad davids mamma & pappa har för sig. :) skriver nog igen imorgon.. då ska jag nog fortsättta på listan jag påbörjade för ett par veckor sedan.. ligger lite efter!

 


Kommentarer
Postat av: Anonym

haha fan va söt du är Louise!

2011-01-07 @ 21:23:56
Postat av: FowZie ♥ ~ felicia aulén

Ja det är riktigt roligt =) härligt att du såg det.

och tack :) kram på dig med!

2011-01-07 @ 21:36:38
URL: http://feliciaaulen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0