hallå goingar

jag mår lite sisådär, därför jag inte skrivit och vet ni.. jag är inne i en depperiod känner jag.. Saknar mina girls väldigt mycket just nu, saknar att ha våra vinkvällar och prata skit om himmel och jord. och saknar att vakna upp bakis bredvid min bizzan, det gör nästan lite ont i mig att tänka tanken att det snart gått ett år sen.. Jag vill att alla mina babes flyttar till stockholm nu!! för jag vill inte flytta tillbaka och jag saknar er så det gör ond =(
Bizzan, visst sa vi forever and ever bizz? kommer nog aldrig hitta någon vän som dig.. skulle vilja ha en helg med bara dig och prata skit och glo på filmer och moffa.. JAG SAKNAR DIG <3

Kommentarer
Postat av: Laura

Då står vi på samma punkt just nu! :/

2011-01-15 @ 15:44:51
URL: http://lewra.blogg.se/
Postat av: bizzan=)

Åh nu har jag läst, gud vad gullig du är. Vi får ses snart, saknar dig med fan<3

2011-01-16 @ 19:26:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0