söndagsmys

Igår var jag hos linda på söder en sväng och umgicks med henne och 10 andra för att fira att hon fyllt 21. Sen gick jag från henne till medis för att möta upp min älskling, trodde jag skulle hinna fram och hälsa på petra innan hon smet sig där ifrån men icke.. Får bli en annan dag :) sen vid halv 1 åkte vi hem tillsammans med davids föräldrar. och nu ligger jag här och väntar på att david ska komma tillbaka efter att ha tränat.. ogillar när han säger en tid han ska vara hemma o så kommer han inte då.. men jag börjar bli van ;) han är sämst på hålla tider men jag tycker om honom lika mycket för det :) nu ska jag vila lite innan efterlängtade solsidan börjar. som jag längtat efter att få se det programmet..

HEJDÅ så länge, mitt huvud gör ont idag, som det ska vara en söndag?

jag saknar bruno, btw

Kommentarer
Postat av: petra

vi tar igen det på fredag honey :) <3

2011-01-18 @ 11:24:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0