Godmorgon världen!!

Godmorgon alla goa :)
ligger fortfarande kvar i sängen. Igår vart det en spontan sväng till söderstadion för att se på bajen med älsklingen, patrik och danne, mina nerver för att se en match börjar gå för långt. inge vidare kul alls. så när alla reser sig upp när det börjar närma sig ett mål så sitter jag fortfarande ner och nästan drar mig i håret och blundar. haha det är helt sinnes, men vilken känsla. så himla kul! 3dje matchen i år, jag vill gå på alla bajen matcher. och roligare är det ju att kolla på det när min kära vän spelar på plan. Simon helg!
Nu ska jag äta frukost, kanske blir en sväng på stan idag. vi får se!!
puss och kram




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0