Utkast: Juli 23, 2011

har precis tryckt i mig en pizza, blev så sugen på det när jag pratade med mitt hjärta som befinner sig nere på gotland, han åt det till lunch. Har inte träffat honom sen i tisdags :(. jag saknar honom så otroligt mycket. Tror ingen förstår hur mycket han betyder för mig. jag älskar honom av hela mitt hjärta! Men imorgon bitti kommer jag vakna av att han kommer krypa ner i sängen bredvid mig o jag kommer bli så glad av att ha honom hemma igen. att få ligga intill honom och pussas och kramas o bara mysa är bland det bästa jag vet, då mår jag bra. gud vad jag längtar efter honom!!




Kommentarer
Postat av: Anonym

Ni är så fina!!

2011-07-26 @ 22:55:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0