helgen

I fredags hade jag syster paulina i stockholm på besök, bodde med henne på hotell scandic, mys! blev en liten krogrunda med henne och Rasmus(raisemouse), var hemma halv 5. lite sömn den "natten" då vi skulle hinna äta frukost innan utcheckning klockan 12.. Sedan jobb 15-21, sen kom Simone till jobbet och väntade på mig, tills vi sen åkte ut till ekerö. vilket slutade med att jag, nicki och pj satt uppe till halv 5 igår med. och gjorde en låt, haha! fytusan va kul.. vi fick till en bra start på vår låt iaf ;) Får se om den går hem när vi är klara me den.. haha!
och idag blev det bajen match med älskling och nu ligger jag och laddar för en tuff match, heja finland! =) förlåt älskling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0