äntligen måndag

Älskar dagar som just idag!! Kommer tillbaka till jobbet efter att varit borta några dagar, välkomnas med massa kramar och gulligull. och alla bara sprider sån glädje, att få träffa folk är det bästa som finns. jag är nog den mest sällskapsjukaste människan som existerar på denna jord! Hade som sagt en kanon dag på jobbet, nästan så jag längtar lite tills morgondagen, då jag får jobba igen. I veckan ska jag få träffa min josseposse har jag bestämt! en tjej som är mycket saknad, och det kommer bli så mycket lättare att ses när jag och david flyttar, bara ta tunnelbanan, istället för alla byten som tar 1h in till stan? Men snart blir de flytt. David är i lägenheten nu och jobbar med den där renoveringen.. nu ska jag slockna, jag är trött!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0