onsdag

just nu ligger jag i matkoma i sängen.. Jobbat hela dagen vilket har gått bra som vanligt :) Och efter jobbet åkte jag och David till lägenheten och kikade eftersom jag var nyfiken på hur det såg ut i hallen, det kommer bli bra! vill att det ska vara klart NU så vi kan flytta in.. Snart så :) Hade jag kunnat trolla så hade jag trollat direkt ;) Efter vi varit där åkte vi och handlade lite, sen hem och hjärtat började med maten och jag drog i gång damsugaren och damsög lite grann! och nu ska jag strax ställa mig och skära lite grönsaker o blanda lite dipp. Sen sätta på tvn för att se på bonde söker fru(onsdagsnöjet).. Sen blir det läggdags och en dag med jobb imorgon med!!

En kommentar jag fick;
Sandra - förstått att båda dina föräldrar inte är vid liv. hur gick dem bort?


Hej Sandra,
Det stämmer bra. Lite känslig fråga att ta upp i bloggen kanske men självklart ska jag svara på det om så önskas.. Dom gick bort för några år sedan.. Mamma gick bort dec-04, hon var sjuk så kroppen la av, och orkade inte helt enkelt.. Och min pappa gick bort året efter, dec-05, och han blev misshandlad till döds.. Finns idioter överallt! Men jag mår bra nu och har gått vidare. jobbar på att gå vidare med mitt liv. Det var en stor del till varför jag flyttade till Stockholm. Har det jag mår bra av, vänner, pojkvän och såklart min släkt. Dom är det bästa jag har!! ställ gärna mer frågor så svarar jag så gott jag kan!

Kommentarer
Postat av: Anonym

vi i din släkt bor väl i eskilstuna?

2011-11-16 @ 19:08:32
URL: http://feliciaaulen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0