im a dreamer

God kväll alla godingar där ute som undrar vart jag har tagit vägen.. Eftersom jag inte har skrivit något här på 6veckor nu.. Så vad har hänt på denna månad tro?
Jag jobbar mån-fre 7-16 varje dag. på helgerna har jag inte orkat gjort så mycket. Så jag och David har hållt på med renoveringen för det mesta, så snart ska det väl vara klart, Davids bror som sköter Elen ska väl dit och göra det sista så att målarna kan fixa väggarna, sen är det bara golvet kvar som ska läggas... glömde visst att det var en rörmokare som ska stoppa ett element också så vi kan riva garderober i hallen med, detta tar verkligen tid, men när det är klart kommer det bli såååååå bra och mysigt och vi kommer trivas, nog om lägenheten och forsätt på vad som skett denna månad.. Har varit 1år mellan mig och min lilleplutt, förra veckan den 18 oktober, så vi myste hela dagen efter jobbet med bad och tända ljus och god middag. och på helgerna har det ju också blivit endel idol nu på fredag eftersom det har börjat, vilket jag följer litegrann när jag kan.. och nu ihelgen var jag och david på bio med michel och josephine. Väldans mys. och i söndags hade jag söndagsfika med min Sofia. Och denna vecka har jag jobbat. Och i måndags fick jag ett besked som gjorde mig chockad och ledsen.. Så har inte mått så bra pga det, så idag blev det ingen tjejfezt som jag var bjuden till hos Simone i kista.. Men på måndag ska jag till Karolinska och fixa till detta.. Vill inte berätta vad det handlar om, eftersom det är rätt så personligt.. Men så småningom ska jag nog må bra igen :) när detta är förbi och ett minne blått..
nåå, och ihelgen ska jag röva bort min kära pojkvän, han har ingen aning om vad jag har för bus framför mig/oss.. Men det ska bli skönt att komma bort lite från vardagen.. och vet ni? jag vill ha en hundvalp!!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0