Tisdag

Och jag är helt död, vart en tuff dag på jobbet, men det gick bra tillslut :) nu ligger jag helt slut i soffan här hemma med en älskling i knät! Helgen som var kunde ej bli bättre. Fick träffa 3 av mina favorit tjejer, Malin, Paulina och Camilla! Tack brudar för en kalas kväll/natt. Somnade cirkus klockan sex? Låter väl som en lyckad kväll? Somna gott intill Malin som var utbytt ist för David ;) kan ju säga att man mådde som förtjänat på söndagen! Rörde jag mig en meter spydde jag? Wtf? Snart helg igen, men då ska jag slappa! Inte en droppe ska det bli. Söndagen blir iaf en heldag ute hos Davids päron och hjälpa dom att bygga på verandan :) nu ska jag strax ta mig ett bad! Ikväll kommer jag somna tidigt, tror jag ska unna mig lite varma mackor med te. Puss på er så länge! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0