I LOVE YOU

Imorgon bitti när jag vaknar så har jag min babe bredvid mig, jag saknar dig verkligen massvis nu.. Men om 3timmar sitter du på tåget påväg hem. och vad vi ska mysa!! Jag är lyckligt lottad som funnit dig. Känns nästan som jag har känt dig hela livet!! Men vi träffades hösten 2010, och nu är det 2012. Jag tänker aldrig släppa taget om dig. Det är med dig jag vill dela mitt liv med. Vi har våra toppar och dalar i våra dagar. men det gör oss bara starkare tillsammans. Det bästa jag vet är att få vara din. Jag ångrar inget i världen att jag träffade dig den 2september 2010. Redan då insåg jag att detta skulle leda till någonting bra, vilket det gjorde. Ville inte lämna dig den kvällen. Du fångade verkligen min uppmärksamhet. Och jag minns hur jag kände det där pirret i magen, vilken känsla. Jag somnade den natten med ett stort leende. Jag ville bara träffa dig igen. Efter den kvällen sågs vi väldigt ofta och vi var som små nya kära barn. Och nu vill jag aldrig vara ifrån dig! du är min skatt.

Jag älskar dig mer och mer för varje dag som går. Du knyts fast runt mitt hjärta med en knut för varje dag vi spenderar tillsammans. så det blir svårt för dig att ta dig loss. Jag vet inte vad jag skulle göra för om du lämnade mig nu. Det är du och jag föralltid!! Nu vill jag bara ligga intill dig och känna lycka och kärlek. Du är bäst och som jag sagt, Jag älskar dig David Marcus, forever and ever babe

Kommentarer
Postat av: Karro

Louichii!!! Fan va fint skrivet! :) blev glad av att läsa det! Sköt om dig och hoppas det är bra med dig!

2012-02-12 @ 13:54:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0