torsdag

Kom hem tidigare från jobbet idag. Känns redan såå tomt utan mitt hjärta här. Att veta att han är påväg flera mil ifrån mig gör mig nästan lite orolig. Hoppas det inte händer honom något, vill ha hem honom igen, oskaddad. Men som tur är så vet jag att det är ordning på min älsk så puss på det. Nu ska jag maila petra det sista inför imorgon. Jag ser verkligen framemot morgon dagen!! vi kommer ha det såååå roligt. jag och alla brudar :D Petra, Madde, Maria, Camilla, Linda, Camilla.L, Sofia, Emma, Johanna, Sandra, Saga Malin och claudia? har jag missat någon? vi kommer ha superduper roligt!! lekar och supa.. see upp! =) 6st av dom ska sova kvar. uups! men vi får plats ;)

Jag och sötsandra på väg till en kryssning för några år sen!! -08

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0